Tbs

Nackdelen med att ha bloggat sen 2006, och sen ha en ensam lördagskväll är att man gärna läser lite gamla inlägg. Hamnade på oktober-november 2012. Och magen knyter sig lite då faktiskt. Nu idag är jag så glad för att saker och ting blev som dom blev med M. Men där och då var ja så himla ledsen och besviken. Allt med honom var ju i princip dömt att misslyckas, allt gick för fort. Och med facit i hand så var jag aldrig kär i honom. Jag var kär i kärleken, jag var kär i A, jag sökte något som skulle få mig att glömma A.

Som sagt, jag är så glad för det jag och A har idag. Vägen hit har varit långt ifrån spikrak. Det tog en jävla tid innan vi ens gick på samma väg, mot samma mål. I morgon har vi varit tillsammans i 6 månader. Mitt älskade fina Mongo! <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0