Fix inför resan

Har varit ledig idag. Riktigt skönt, har hunnit fixa massa grejer inför resan. Tvättade mellan 7 och 10. Så nu är alla kläder som ska med tvättade. Check på den!

Mötte sedan upp Linnet vid Gullmars för att lämna nyckeln till lägenheten. Hon ska lägenhetsvakta medans vi är borta. Vi tog sällskap in till Hötorget.mjag mötte sedan upp Mari på hennes jobb för en lunch. Vi käkade nere i NKs saluhall. Åt en wrap med pulled pork, sjukt gott!

Efter lunch var jag på YHHS för att färga fransar och bryn. Tog sjuuuukt lång tid, men resultatet blev ju jättebra! :) Så skönt att slippa mascaran i Thailand. Nu ser man ju fräsch ut ändå! ;)

Nyfärgade bryn och fransar

Skyndade mig sen till Friskis i Skrapan för ett Step-pass. Som jag saknat den träningsformen! Bästa ledaren, sjukt bra pass och bra musik. Svetten rann rejält, och det känns som fan i benen redan nu. Gött!

Har börjat packa lite smått. Blev alldeles för mkt kläder, men vad kan man sålla bort lixom?! Sjukt svårt! Vi åker lixom på lördag. Om 2 dagar! Om 48 timmar sitter jag på ett flygplan påväg till Thailand. Madre Mia vad det pirrar i magen!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0