Veckan som lider mot sitt slut

Veckan har varit lååång! Men händelserik. :) I måndags fick vi träffa Nya. Så himla liten och söt! <3 Galet att Linnet&Paffy numer rattar två kids!

Stolt pappa!

I tisdags var jag hos Natta på kvällen. Vi kikade Allsången, åt kebab/pizza och pratade om livet. Mkt bra kväll! :)

Onsdag, ja vad gjorde jag då? På kvällen plågades jag runt i spåret. En månads brake och man är tillbaka på ruta ett. :/ Men det är bara å kämpa på!

Riktigt bra ställe att jogga på ska ni veta. :)

Efter löprundan blev det filmmys, såg Frozen. En av de bättre Disneyfilmerna på bra länge! Såååååå bra verkligen! Lyssnat sönder Let it go nu. <3

Se den!!!

Torsdag, gym. Körde ett cirkelpass med A i en av salarna. Vi brukar köra 8 stationer, 3 varv. Fantasin tröt lite dock, så blev 6 stationer och 4 varv istället. Blev ett riktigt tufft pass, helt död efteråt!

Älskar cirkelträning!

Och ja, självklart har jag ju jobbat på dagarna å!

Nu är det fredag. 2 arbetsdagar kvar till semester. Hejja hejja!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0