Distrikstfunktionärsinstruktör..

..kan man numer titulera sig som! Varit på utbildning hela dagen på Stockholms handbollsförbund. Var lite oförberedd på vad jag egentligen tackat ja till. Men det löser sig nog! Kommer ju mest vara nu i början av säsongen som funktionärer ska utbildas, så det blir nog bra!
 
Sitter i bilen nu påväg till Västerås, systers 30årsdag ska firas. Sitter dock och vrider mig i plågor. Troligen en falsk-ischias eller så. Har sjukt ont i höften på vänster sida, som strålar ner i rumpan och benet. Inte alls nå kul! Har bokat en tid hos en Naprapat efter jobbet på måndag. Hoppas att de kan räta ut det som gör att det trycker på nerven. Så himla typiskt att det kommer just nu, när man väl kommit igång med träning och sånt igen. :( Även högerfoten spökar, som det ibland gör efter ett jympapass. Kanske borde använda mina dämpande sulor mer. Var ju även och gjöt sulor, men de är så himla tjocka och klumpiga. Får inte plats i mina nätta träningsskor. :/ Kanske går att gå tillbaka och få dom tillklippta?
 
Jaja, ikväll ska vi iaf ut och käka med familjen, plus Uffes familj. Mysigt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0