Mitt 2015

Januari
 
  
 
Pussades med min kärlek på tolvslaget. Nyår firades med bästa vännerna hemma hos Becc. Vännen Petra blev firad med babyshower, och min fotovägg började komma på plats.
 
Februari
 
 
 
Firade alla hjärtans dag med brunch i Kaknästornet, väldigt mysigt! Köpte även ny telefon och sedan en ny ipad. Materialist, javisst! Landade även nytt jobb på St Eriks, så sa upp mig från Sture med blandade känslor. Nya året visade sig bjuda på en hel del!
 
Mars
 
  
 
Tog modet till mig och frågade min största idol (eller?) Tommy Körberg om hans autograf. Såååå glad att jag tillslut vågade! Således kom också min sista arbetsdag på Sture, bittersweet verkligen! Vi åkte sedan på semester till Hurghada i Egypten. Härligt med sol och bad! När vi kom hem fyllde pappsen 60, så vi överraskade honom med fest, succe!
 
April
 
  
 
Hallen och köket gjordes klart, tog hjälp av hantverkare med det sista fixet. Blev riktigt bra! Såg Tommy Körbergs konsert på Chinateatern, bästa! <3 Och så började jag ju på nya jobbet. Har nog aldrig känt mig så värdelös som då!
 
Maj
 
  

Firade Valborg med familjen ute på Saxaren. Sova middag med en liten skrutt bredvid sig är som balsam för själen! Jag & Sara extraknäckte som kirurger en dag (eller, vi tittade mest på..), och jag åkte till Lillsved och blev utbildad till jympaledare för andra gången i livet.
 
Juni
 
  
 
Syster med familj kom på besök. :) Gjorde premiär i landslagssammanhang med VM-playoff på Hovet, sjukt nervöst! Midsommar kom, och regnade bort! Firades ute på Saxaren med hela ligan.
 
Juli
 
  

Möhippa för Petra, som sedan även gifte sig. Fick semester, som spenderades i Kalmar, och ute i Sthlms skärgård. Vädret var väl inte det bästa, men sällskapet var på topp!
 
Augusti
 
  
 
Semestern med mamma&pappa i skärgården. Fixade till badrummet, och blev Licensierade jympaledare. Hann även med ett fotbollsbesök på Tele2, och så bokade vi resan till Thailand.
 
September
 
  
 
September var en trög månad, bloggmässigt. Testade Mathem.se med gott resultat, snofsade till mig för en middag med vänner, och åkte på konferens med jobbet till Kolmården.
 
Oktober
 
  
 
Biomys med min älskade. I sovrummet flyttade en ny stomme in, och vi promenerande i Nackareservatet. Typisk höstmånad med lite boande, träning, vänner.
 
November
 
  
 
Hjärtat fyllde 30 år, då får man tårta till frukost! En annan 30-åring, dvs syrran min, firades med musikalen Jersey Boys. Sjukt bra!! Och lilla farmor fyllde 85, middag ute med familjen.
 
December
 
  
 
Åkte på en infektion efter en ultraljudsundersökning, efter att ha fått avbryta en operation. Det här med muttor asså.. Sedan fyllde man ju år, 28 stycken till antalet. Och det firades bland annat med en trip till Berlin. Julen firades i Vallentuna med svärisarna på aftonen, och sedan i Västerås.
 
Le love <3
 
Gott nytt år mina läsare, vi ses 2016!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0