Längtar sååå till sol och värme

Jag är så glad över att vi ska åka utomlands i mitten på mars. Har aldrig rest så här mkt i hela mitt liv. Förra året var jag till Thailand, Turkiet och London. I år har vi då bokat en vecka i Egypten i mitten på mars. Till sommaren håller vi nog oss hemma (sa vi iofs i somras med..), och till sensommaren/hösten tar vi nog en långweekend till någon storstad i Europa.
 
Vädret i Hurghada nu, bättre kommer det ju bli!
 
Så kul å kika på bilder från våra resor. Bruna och fina. :) Jag gillade nog Turkiet bäst, Thailand var också grymt, men var ju rätt dålig när vi var där. :/
 
Turkiet
 
Thailand
 
London
 
Ska bli så skönt att komma iväg. Hoppas våren kommit lagom tills vi kommer hem sen! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0