Mer närsynt

Hela min värld rasade samman idag. Insåg att jag faktiskt inte ser så bra i mina glasögon. Har haft samma styrka sen 2008, och sen bara kört på med det varje gång jag köpt nya. Gjorde en liten snabb refraktion på mig själv, och fick fram att jag behöver -0,50 D starkare.

Bitter!

Det kan låta lite, men jävlar vilken skillnad de gjorde i synskärpa! Suck!! Har ju inte direkt råd att byta glas i alla mina favvobågar. Tror nog jag ignorerar detta ett tag till.. Får se hur jag gör helt enkelt! Sara föreslog att jag skulle ha kontaktlins med -0,50 under glasögonen, inte så dumt faktiskt! :P
mattefitness
2015-06-30 @ 21:38:39
URL: http://mattefitness.blogg.se

Haha ja det är jobbigt :) jag kör bara linser och älskar det. Så mycket lättare i vardagen.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0