Dödssjukan

Har kännt mig hängig hela veckan. Trötthet, illamående. I torsdags sa kroppen ifrån. Fick över 39 graders feber, rejäl feberfrossa på det å. Fyfan. Två omgångar med sån hög feber på relativt kort tid, det tär på en verkligen. Hatar att vara sjuk, jag mår så himla dåligt av mina förkylningar. Att vara lite snorig, va hemma från jobbet och kika lite film för att man behöver vila lite, låter som rena drömmen. Addera feber och ont i hela kroppen, inte lika kul längre.
 
Sambon försökte uppmuntra lite med fina rosor. <3
 
Helgen har bara försvunnit. Skulle ha åkt till Västerås, för dejt med Carin och mors-dag-firande. Men det sket sig ju rejält. Försökt roa mig med diverse fix på datorn. Utmanade även A på lite FIFA. Hur svårt kan det vara tänkte jag? Sjukt svårt tydligen! Kunde inte ens göra mål när han gav bort bollen i målgården. Herregud. Har även suttit lite med mitt Friskispass. Kan man inte träna fysiskt, får man träna i huvudet istället. Tror jag är klar med musiken nu iaf. Känns okej. Är liiite stressad, då jag ska ha min diplomering 2/7. Gaaaah!
 
Jag fick vara Barcelona.
 
 Jympapasset börjar ta form.
 
Har knappt kunna sova något i natt. Hostan stör mig som fan. Kan inte prata, för då börjar jag hosta. Kan inte andas ordentligt, då hostar jag. Tog en liiiiiten hutt Coccilana igår, för att få sova. Men inte ens det hjälpte! Ska nog ringa VC i morgon, vill minnas att man kan få typ astmamedicin utskrivet, för att vidga luftrören lite. Sen kommer jag nog ändå behöva ett läkarintyg inom kort, kan ju inte jobba med den här hostan!
 
Min lördagskväll
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0