Internationell debut på seniornivå

Känns fortfarande lite overkligt. Söndag 14 juni gör jag internationell debut som funktionär i handboll på Sveriges damers VM-kvalmatch mot Kroatien. Hade ju tänkt gå på matcherna, som är ett dubbelarrangemang med herrarna som EM-kvalar samma dag. Har köpt biljetter till mig och Alex, syster & Ulf och Pappa & Hasse. Men nej, nu ska jag inte få se matcherna, jag ska så JOBBA på dom!
 
Bild från http://www.svenskhandboll.se/ 
 
Fick SMSet igår, att det var klart nu. Jag kommer få sitta på damernas match. Då matcherna går i Sthlm är det StHF som tillsätter matchen, och då fick jag minsann en plats. Ja, herrejävlar! Jag är sjuuukt nervös, på ett bra sätt! Tänk ett fullsatt Hovet, TV-sändning. Herregud asså! Det sköna är iaf att det är samma protokollsystem som vanligt. Allt kommer ju att vara som vanligt. Men med liiiite mer publik, och lite mer press.
 
Ja, jävlar va roligt det ska bli!!!
Anonym
2015-05-31 @ 17:46:36

Det är du värd, Malin! 👏🏻
Anna W

Svar: Taaack! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0