Advent i förskott

Diverse andra planer väntar nästa söndag, då det är advent på riktigt. Så vi har firat advent idag istället, i förskott. Lite fusk, eller bara ett sätt att förlänga julen liiiite till? :)

Vi har plockat lite här hemma, ställt fram stake och stjärnan, bakat lussebullar och druckit julmust. En bättre söndag, helt klart!

Gyllengula kissar

Blev totalt två plåtar á 12 st

Stake i köksfönstret

Stjärna i sovrumsfönstret

Var även och tränade på förmiddagen. Spinning korta intervaller. Asså dra mig baklänges, jobbigaste passet jag varit på! Men riktigt roligt, och bra träning!

Nu ska jag pussas lite med min karl, allt för att distrahera honom från fotbollsmatchen som börjar nu! :P

Happy sunday!
Joanna-Livet med Asperger syndrom och kronisk smärta

alltså mumma




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0