Dödssjukan rullar vidare

Blä. Kännt mig dålig i en vecka nu. Förkylning, magont och nu mensvärk. Jag hoppas jag fyllt min sjukkvot för många månader framöver nu!
 
Helgen har iaf varit lugn. På Spåret i fredags, igår sov vi bort hela dagen typ. Drog igång en omgång Monopol på eftermiddagen. Hundra år sen jag spelade det! Sjukt roligt! Stod som segrare tillslut, dröm att få till hotell på Centrum och Norrmalmstorg. Det blev dödsstöten för Alex sen. :D



Vi lagade tacos till middag, både i fredags och igår. När man är sjuk för man minsann välja! Efter spelet igår kikade vi på Hunger Games, catching fire. Sjukt bra film! Alex blev dock sur över slutet. Till hans tröst så finns ju båda delarna av uppföljningen ute. En annan fick ju vara sur i ett helt år!
 
Idag är det söndag iaf. Ska jobba på handboll i eftermiddag. Har sökt febrilt efter en ersättare, men inte fått något napp. :/ Så jaa, det är bara å ta en dusch och rycka upp sig helt enkelt! Det är "bara" en match i div 1 Herr, så tempot är ju lite lägre. Så det ska nog gå vägen. Ikväll ska vi fira lite advent härhemma, med lite lussefika. Har tänkt det första ljuset i vår fina adventsljusstake. Så mysigt! December kommer bara swisha förbi! Ska bli så mysigt att åka till Berlin å, längtar!
 
Hoppas ni får en mysig första advent! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0