Måndag vecka 49

Vaknar av att vinden viner utanför fönstret. Rutorna skallrar till med jämna mellanrum. Vi häruppe i Sthlmstrakten är väl dock rätt skonade från stormen Gorm. Tak och hela hus har blåst sönder. Här uppe i Sthlm är det lite nedblåsta grenar som vittnar om en vind starkare än normalt.
 
Känns skönt att någorlunda vara tillbaka på banan igen. Smygstartar med en ganska lugn dag på jobbet, ska vara på Corneamottagningen hela dagen.
 
Efter jobbet har jag bokat in lite egentid. Får man kalla det så trots att man inte har barn? Iaf, jag ska på spa-pedikyr på Fingers&Toes. Man får sitta i sån skön massagestol, och bli ompysslad. Inte mig emot! Vill ju att mina fötter ska få bli lite ompysslade och sommar-skors-fina. :) Thailand närmar ju sig med stormsteg!
 
Veckan i övrigt då.. Ska dejta Ellen i morgon. Vi skulle ha setts förra veckan, men det blev inställt då jag var sjuk. Onsdag är det handboll ute i Solna. Torsdag träning. Fredag är jag ledig, jobbar akuten i helgen. Då ska jag hinna med både synundersökning och vaxning. På fredag kväll är det julfest med jobbet.
 
Ja, det blir nog en bra vecka!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0