Träning och jobb

Onsdagstaggad på jobb!
 
Träningen är det jag förlitar mig på atm. Den rullar på rätt bra faktiskt. Jympapass i måndags, spinning igår och ikväll ett skivstång/step. Älskar att träna. Eller, det är väl snarare en hatkärlek. Hade hellre legat på soffan och käkat godis. Men men.. Ska ju till Thailand i januari, vore skönt att känna sig någorlunda bekväm i en bikini iaf!
 
Spinning igår som sagt. Störde mig hela passet på motionären bredvid samt bakom mig. De stönade SKIT HÖGT hela passet. Visst, man kan låta lite när man tar i. Men komigen! Lät ju som att de gjorde något mkt trevligare än ett spinningpass!
 
Onsdag idag då. Är på Corneamottagningen hela dan. Alltid spännande. :) Trivs som fisken i vattnet på jobbet verkligen! Även om jag ibland saknar att faktiskt klä upp mig på dagarna och ha klocka och armband. Jaja, man kan inte få allt här i livet!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0