Kärt återseende

Toa-selfie :D

Igår var jag på 39Wäst med Natta och Amanda. Amanda är en gammal klassis från Kalmartiden. Hon var i Sthlm med sin familj för Tjejmilen. Hon är dock höggravid, så blev inget lopp för hennes del. Så himla kul å träffa henne igen, var typ två år sen sist tror jag. Hon bor nere i Småland, så blir ju att man inte ses så mkt.

Efter middagen for vi åt varsitt håll. Jag satte mig hemma framför datorn, väl skyddad från regn och åskovädret som dundrade utomhus. Lite mysigt faktiskt!

Nu är verkligen hösten här på riktigt! Ser fram emot mysiga kvällar, film, tända ljus och en gosig filt. <3

Idag ska vi på lgh-visning i huset mittemot. Klockan 15 ska jag ha pass på F&S, hoppar in som vikarie idag.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0