Måndagslista

Hur mår du idag?
Jag mår helt okej! Haft en lite känslomässigt jobbig dag, men allt löser sig!

Vad för du just nu?
Bäddat ner mig, kikar Vänner på Netflix. Bästa serien!

Vad ska du göra i veckan?
Jobb, som vanligt. Lite träning på de. Fre ska jag på AW med Sturegänget, ska bli kul!

Brukar du skratta för dig själv?
Absolut! Har väldigt nära till känslor öht, både skratt, gråt, glädje, både när jag är ensam och tillsammans med folk.

Vad behöver du mest just nu?
Rutiner, struktur.

Vad är det senaste du köpte?
Present till min karl. Vi firar 2,5 år tillsammans i morgon! <3

Hur är vädret idag?
Varit soligt, lite mulet, helt okej!

Bästa med hösten?
Tända ljus, mysiga halsdukar, hemmakvällar.

Bästa som hände i helgen?
Hade en dålig helg överlag. Men får väl säga att det gick bra på jobbet.

Hur svarar du i telefon?
"Hej, det är Malin".

Vad är det senaste du åt?
Panini med proscioutto. Mumsigt!

Vill du bli kär?
Jag äääär ju redan kär! <3

Vad längtar du efter just nu?
Alexander, han är på jobbresa atm. Saknar honom massor!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0