Fingers & Toes

Unnade mina fötter lite lyx

Valde svart på naglarna

Unnade mig en timmes pedikyr idag. Mina stackars fötter var både jättetorra och svullna, så lite massage och bubbel satt fint! Gick till Fingers & Toes vid Stureplan. Flera stora bloggerskor hr varit där och sen skrivit om stället, sponsrade såklart. Men nån substans borde ju finnas i deras inlägg. Började dock med lite förvirring kring bokningen. Sen spydde jag nästan när jag såg berget av död hud efter kunden innan mig. När man tittade sig omkring så såg man hudflagor lite var stans. Not so nice! Jaja, 399:- gick kalaset på och det var ju väldigt skönt. Man får väl lite de man betalar för.

Valde svart på naglarna, borde kanske tagit nåt lite vårigare, men kommer ju inte gå med öppna skor än på ett tag. Jag skrev till Alex att han borde unna mig detta en gång i månaden nu framöver, får se om han nappar på den idén! ;)

Kom precis till Sture nu. Vi ska ut och käka ett gäng, lite avtackning för Louise som nu slutat. Ska käka på ett italienskt ställe här i krokarna, blir nog en bra (men dock tidig) kväll! :)

Anonym
2016-04-24 @ 18:37:57

Ang att din sambo man skulle unna dig, har ni gemensam el delad ekonomi? Hur ser ni på det inför bebis? Så kluven själv!

Svar: Vi har idag delvis gemensam ekonomi. När bebis kommer, och den ena är föräldrarledig kommer det bli ännu mer gemensamt, dock lite oklart än hur vi ska lägga upp det.
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0