Projekt: Sy mitt eget babynest

 
Har suttit och pillat med Klibbens babynest hela kvällen. Herregud va pilligt det är asså! Har kommit en bra bit påväg iaf, men jävlar va tid det tar.
 
Har slaktat mitt älskade påslakan från HM, och ett vanligt vitt underlakan. Vill ju ha mysiga tyger för lilla bebisen. Bra också att välja något som blivit tvättat massa gånger.
 
Men ah, nu får det räcka för ikväll. Måste köpa mer kantband, det räckte nämligen inte för mönstret jag skrev ut blev typ 10% större än tänkt (fanns en ruta som skulle vara 5x5 cm, och för mig blev den 5,5). Får se om jag hinner fixa det i morgon.
 
Visar såklart hur babynestet blev när det är färdigt! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0