Årets näst sista dag

I morgon är de nyårsafton. 2016 har gått så galet fort! Förra året firade vi hemma hos oss på Gullmars med Sofia&Babba. Jag mådde så sjukt illa av alkoholen, 4 dagar senare fick jag svar på varför.
 
Jag och A skålade i smyg och önskade oss en bebis under 2016. Tänk att önskningar ibland slår in! <3
 
Ska försöka ge mig på att summera 2016 i ett eget inlägg. Blir väldigt känslosamt att gå tillbaka och läsa i bloggen. Så glad att jag bloggat nu i 10år. Helt galet!
 
Idag har varit en bra dag! Var hem till min nyfunna vän/mammavän/Friskiskollega Emma och spänade mammajympapass. Vi ska dela på ett nästa termin, tisdagar 10.00 kommer vi att köra. Så nu har vi gått igenom vilket upplägg vi ska ha osv. Ska försöka sitta och mixa musik i helgen, så jag kan börja öva i nästa vecka. Ska bli jättekul att komma tillbaka till jympagolvet igen. Jag hoppas att det kommer bli ett populärt pass i vår!
 
Ikväll har vi haft lite fredagsmys, med tacos och På Spåret. Kikar med ett halv öga på Mamma Mia på trean nu. Älskar den filmen!
 
Hoppas ni alla får ett fint avslut på 2016. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0