Känner mig piggare?

Efter två nätter med hyffsad sömn känns det som att det börjar reda ut sig. Hostar massor fortfarande, men får inte attacker längre. Har idag tom orkat plocka lite här hemma. Det är ett friskhetstecken, att jag vill städa! :P

Är så himla uttråkad å! När Alex kom hem var jag på jättedåligt humör. Som en understimulerad femåring. Suck.. Alex har verkligen varit en hjälte för mig de senaste veckorna. Det är minsann kärlek det!

Även om jag känner att jag är på bättringsvägen så är jag inställd på att stanna hemma resten av veckan. Vill inte gå och jobba förtidigt, och bli sjuk igen lixom.

Så ja, bloggen blir inte mkt roligare än såhär just nu. Buuu!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0