Måndag vecka 9

Då var det måndag igen. Hade önskat att jag befann mig på jobbet just nu, men icke. Ligger i sängen med en svullen hals, hostande lungor och ett dunkande huvud. Jävla skit. Har varit dålig nu i två veckor, borde det inte ge sig snart?

Åkte till Vås i helgen. Var väl inte mkt till sällskap, men var mysigt att få träffa familjen igen. <3 Vi stannade till i Sundbyberg påvägen hem för en lägenhetsvisning. Området vi kikar på är verkligen toppen, men just denna lgh kändes inte helt hundra. Vi har ju verkligen inge bråttom med att flytta, men känns bra att vi börjat kika lite. :)

Men som sagt, jag är verkligen en spillra av mig själv just nu. Är verkligen helt sänkt! Längtar så efter att kunna träna igen, bygga upp kroppen och bli stark igen! En tröst i eländet var att vi vann på Triss, 30:-. Wohooo!

Storvinsten!

Har ätit frukost och ska vila lite framför Nyhetsmorgon. Hoppas ni får en bra dag iaf!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0