Midsommar i skärgården

Inte varit någon jätteaktivitet på bloggen över helgen. Inte på andra sociala medier heller. Ibland behöver man helt enkelt stänga av.

Midsommar har firats. Varit jättemysigt ute i stugan, men har inte kunnat slappna av och njuta. Kulan på magen gör att jag känner mig begränsad. Värmen har gjort att mina fötter svullnar som fan. Inte jättekul, det ser ju inte så fint ut men framförallt så gör de ont. De känns väldigt obehagligt. Och jag bävar för vad som komma skall li åt släktens namnförslag. Allt från mindre seriösa som Ove Törnqvist och Vanheden till mormors väldogt seriösa förslag Erik. Vågar väl påstå att det inte blir något alls av förslagen vi fått i helgen! :P

Ligger nu hemma i sängen med fötterna i högläge och Ungern-Belgien på TV. Trött. Två arbetsveckor till semester och flytt. Hejja!

 

 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0