Sista helgen på akuten

Nu har jag jobbat min sjsta helg på akuten. Konstig känsla. Kommer ju jobba på ett bra tag till, men skönt att slippa jobba helger. Har bara två lördagar kvar på Sture å (11&18/6). Sen blir det heller inget mer jobb där.

Galet.

Vi har trillat över i vecka 27 (26+3). Känns helt galet! Tiden springer på, känns som man inte riktigt hänger med. I morgon ska vi på föräldrakurs på Danderyd, ska bli jättespännande! Vet inte alls vad jag har och vänta mig riktigt. Jag vill ju veta allt, så när Bm undrar om jag har några frågor så vet jag ju lixom inte vad jag ska fråga ens!

Men först ska vi ha måndag. Är ledig. Har en tid för massage vid lunch. Gravidmassage. Kan bli spännande!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0