Det var det här med shoppingfri månad..

Jag klarade mig till måndag iaf! Eller ah, jag hade ju ett undantag, och det var saker till F.
 
Jag har läänge suktat efter en String Pocket-hylla till hans rum. Åhlens har just idag, på Cyber Monday, 20% på allt online. Det händer typ aaaldrig att det är rea på String-hyllor. De brukar alltid falla utanför rabatter på websidor. Men inte denna gången! Så idag har vi beställt en grå Pocket-hylla, som ska upp i hans rum. Såååå pepp!!!
 
String Pocket grey från Åhlens.
 
Passade även på att beställa en bitleksak (säger man så?) till Frank, från Sophie the Giraffe. En variant med nån form utav vätska i, som man kan lägga i kylen. Ska vara bra när bebisar börjar få tänder, att kyla lite. Han stoppar ju ALLT i munnen nu, så jag tror han kommer gilla en sån bitring.
 
Sophie the Giraffe bitring Åhlens.
 
Tycker Sophie the Giraffe har såå himla söta grejer! Frank fick den stora giraffen i present av Miranda förut. Den är dock lite stor för å bita på änsålänge!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0