Grattis Alex på 31-årsdagen!

Idag fyller min älskade sambo 31år. Motvilligt, dock! Min gamle man. Jag längtar tills han får lite gråa hårstrån, såå sjukt sexigt ju! Tänk Dr Shepherd i Grey´s!
 
Jaja, nog om de. Vi firade ju Alexander i helgen som var, så blev bara litet med vår lilla familj idag. Började dagen med lite frukost. Alex var faktiskt ledig idag, de brukar visst vara de innan Allhelgona. Klibben hade varit å shoppat till sin pappa. Han fick en fin halsduk och ett grytunderlägg.
 
Halsduken hittar ni HÄR, och grytunderlägget HÄR.
 
Nu ikväll har vi varit på lokal för första gången med Frank. Blev stället som heter The Public. Ligger inne vid Sumpan. Jättemysigt ställe verkligen! Maten var god, men rätt dyr. Vi hade bokat bord, och bett om att kunna sitta med barnvagnen vid bordet, och det var inga problem att ordna. Lagom till varmrätten kom in så blev F ledsen. Så typiskt. Så vi bestämde oss för att ta efterrätten hemma istället. Köpte med oss lite glass hem, och kikade på Idol och mös i soffan.
 
Älskar dig min karl! <3
 
Tror nog Alex haft en bra födelsedag. Nu ska vi sova!
F
2016-11-06 @ 08:06:11

Fina ni är tillsammans!

Svar: <3
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0