Snökaos

Har varit insnöad idag. Kommit nästan en halvmeter snö. Såå mysigt! Dock lite trist att bara vara hemma en hel dag. Hade aldrig kommit fram med barnvagnen. Jag hoppas att de plogar ordentligt inatt. :)
 
Massa massa snö!
 
Klibben å jag har hängt framför TVn hela dan typ. Satte honom i babysittern, och han fastnade verkligen för Real Housewives. Han var helt förtrollad! Lite roligt faktiskt! :P När det blev reklampaus så tittade han på annat, och sen när programmet drog igång igen fastnade blicken på TVn. Lilla skruttis! TVn har redan blivit en barnvakt. :P
 
Klibben njuter av kvalitéts-TV!
 
Har inte gjort nåt vettigt alls idag! Eller jo, mailat Liberos kundtjänst, då Klibbens blöjor läcker på natten. Vi använder Touch storlek 3, och det har funkat felfritt. Öppnade nytt paket i måndags, och både natten till tis och natten till idag har han kissat ner hela sängen. Inte så kul! Så tror faktiskt att det kan vara nå tjall med just det paketet? Ah, får se vad dom säger. Har ett gäng Comfort-blöjor hemma å, så de för agera nattblöja istället.
 
Sen har jag också mailat LCCs kundtjänst. Använder deras schampoo och balsan, och hela korken är full med produkt som läckt ut. Värt.
 
LCCs blondinschampo & balsam.
 
Så ja, det har varit en sån dag. Prästen ringde idag å förresten! 2/12 ska vi träffa honom och gå igenom dopet osv. Har hittat en fin dikt som min syster ska läsa. Sen ska vi välja psalmer osv. Så får bli lite psalmgooglande framöver! :)
 
Hoppas att ni alla haft en bra dag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0