En snorig skrutt

En snorig skrutt som inte kan sova på rygg. Han vaknar och hostar, får ingen luft. Såklart har han blivit smittad. :( Så hemskt att se sin lilla skatt såhär. Vi hänger ute i vardagsrummet. Växlar mellan att han får vara i famnen relativt upprätt, till babysittern, till att ligga lite på sidan i babynestet. Inget funkar någon längre stund, och jag vågar inte heller slappna av och sova. Livrädd för att han inte ska få luft.
 
Känns såå jobbigt att han blivit sjuk. Hade ju inte kunnat göra så mkt annorlunda. Man kan ju inte skydda dom från allt. Men han är så liten. Så skör. Min lilla pluppis!
 
Snälla bli frisk snart! <3
 
Jag själv då? Jodå, mår bättre. Alex köpte nässpray mot bihåleinflammation. Tror de gjorde susen!
 
Ska nog väcka Alex snart, så får han ta över här ute. Kan behöva några timmars sömn iaf.
Angelica
2016-10-01 @ 09:40:29
URL: http://lillglimt.blogg.se/

vet hur det känns.. min lilla kille är jätte täppt och hostig .. så jobbigt när man varken kan skydda dom eller göra så de blir friska :(

Svar: Verkligen! :(
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0