Fusk?!

Japp, jag erkänner, jag fuskar här på bloggen. Fick frågan av Linnet idag om det är något knas med bloggen, för hux flux dyker det upp 5 inlägg som är daterade bakåt i tiden. Och nej, det är inget knas. Det är jag som fuskar med tiden för inläggen.
 
Som nu, har inte bloggat sen i söndags. Har hänt massa saker i veckan, så istället för ett långt monsterinlägg så delar jag upp det, och daterar inläggen bakåt i tiden. Jag vill att bloggen ska fungera som en dagbok, och då är det enklare om allt får komma ut i kronologisk ordning, på rätt datum.
 
Lite förvirrande för er läsare kanske? Jag försöker alltid skriva inlägg varje dag, men ibland hinns inte det med. Större bloggare gör ju lite tvärtom, de tidsinställer inlägg framåt i tiden för att bloggen hela tiden ska vara aktiv. Men för min del, som egentligen bara skriver om saker som redan har hänt, blir ju de lite svårt.
 
Jag hoppas att ni tycker att det är okej att jag gör såhär. Eller vafan, det är min blogg, jag gör som jag vill. Men jag hoppas att ni inte blir allt för förvirrande av att det dyker upp massa inlägg samtidigt. :)
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0