Head in the clouds!

Jag har fastnat för moln. Fluffiga, vita moln. Håller just nu på med Franks molnvägg. Den är inspirerad av Färg&Forms molnmönster, eller ah, jag har snott de rakt av! Tihi! :) Ska bli spännande att visa slutresultatet. Har suttit hela förmiddagen och klippt ut moln i varierande storlekar. Blev verkligen jättebra tillslut!
 
Molnen är utklippta i decorplast.
 
Som sagt, jag gillar ju moln. Blev såååå pepp på Lindex nya vårkollektion, med massa moln! Setet med tröjan och byxan kommer jag absolut köpa. Pyjamasen är väldigt lik den med moln från Newbie (som jag numer äger en i storlek 62 och en i storlek 74!). Lindex har väldigt fina babykläder, och det är väldigt bra kvalité. Jag tycker faktiskt att de större kedjorna (Lindex, HM, KappAhl, Åhlens) har väldigt bra och prisvärda barnkläder.
 
Kika mer HÄR!
 
SItter nu och kikar lite TV och väntar på att F ska vakna till liv och vilja ha lite mat. Solen kikar fram, så blir nog en promenad efter de. Jag känner mig inte helt hundra i kroppen. Stressmagen har börjat göra sig påminnd. Inte bra!
 
Skönt att det är fredag iaf! :)
Anonym
2016-11-05 @ 14:35:55

Superfina plagg! När får vi se resultatet?

Svar: Det kommer!
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0