Lugnt avslut på helgen, och en lugn start

Var på ett spinningpass igår. Såå jobbigt, men väldigt roligt! Hoppas kunna gå på lite mer spinning nu, behöver få upp lite flås. Det var ett intervall-pass, och jag gillar verkligen intervaller som konditionsträning. Jag är inte en sån som kan mata länge lixom, så intervaller passar mig perfekt!
 
Alex for sen iväg på match, och jag å F hängde hemma. Blev en väldigt lugn kväll. Alex köpte med sig mat påvägen hem, orkade inte laga till något.
 
Lillrumpisen!
 
Jag och F startade måndagen med ett pass på Friskis. Det gick sådär måste jag säga.. Han är överallt, ska klättra på allt (inklusive ledaren..). Så blev en del jagande av honom istället. Men det får väl räknas som träning det med!
 
Liten människa på äventyr
 
Resten av dagen blev väldigt lugn. Tog en liten nap med F på dagen, så skönt! Så mysigt att sova bredvid honom. Ligga och snusa i hans nacke, min lilla skatt! <3
 
När Alex kom hem lagade jag lite torsk och potatismos, så sjukt gott. Nu har F ätit kvällis och somnat. Vi ska nog bädda ner oss och titta på Biggest Loser i sängen. I morgon är det tisdag, och löning. Tjoho!
norrbotten emma
2017-04-25 @ 09:07:38
URL: http://nouw.com/lillemmish

Ha en toppen bra tisdag

kramiz




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0