Mamma på besök

Startade dagen med att lämna in min telefon för skärmbyte. Trodde de skulle göra de på plats i butiken, men tji fick jag! Gick därifrån med en lånetelefon, och ett löfte om 3-6 arbetsdagar. Så jag hoppas den är tillbaka i mitten på nästa vecka. Är fortfarande pissed över att jag lyckades ha sönder den efter bara två veckor. Ska köpa ett sånt extra starkt skärmskydd i härdat glas nu.
 
Mötte sen upp mamma vid Åhlens, hon kom med tåget från Vås. Vi gick till Kungsträdgården för att titta på träden som nästan blommar. Så vackert! Verkligen ett vårtecken!
 
Underbara vår!
 
Vi kikade i lite affärer sen, och åt lunch på TGI Fridays. Där hände en liten olycka för lille Frank, vilket resulterade i ett besök på HM för att köpa nya byxor. Hade med mig en extrabody, men inte byxor. Typiskt!
 
Kung byxlös.
 
Vi tog sen en promenad ner mot gamla stan, tog en snabb fika och sen åkte vi hem. Mamma busade lite med Frank medans jag fixade med min lånetelefon. När Alex kom hem lagade vi lite lax till middag, sen for mamma hem igen.
 
Frank tycker verkligen om sin mormor! <3
 
Varit sån lyx att hon har kunnat komma å hälsa på bara sådär mitt i veckan. Från och med måndag börjar hon jobba igen, å då är de tyvärr slut på veckobesök. Såklart kul för henne, men tråkigt för oss!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0