Promenad, babysim & förlorad bil

Startade vår torsdag med en promenad runt sjöarna. Så himla mysigt! Solen sken, massa fåglar att titta på, och sällskap av min mammakompis Maria. <3 Vi pratade bort 1,5 h promenad utan problem!
 
Sovande bebis, i väntan på sällskapet.
 
Efter lunch knatade vi iväg till Simhallen, i regnet. Buu! Var noll pepp på babysim idag, och det smittade nog av på Frank för han tyckte inte alls det var så roligt idag. Å han får verkligen panik av att ligga på rygg, med öronen under vattnet. Så det är något vi får jobba med. Stackarn! Jag tycker ju inte heller det är så nice att doppa öronen, så jag förstår honom!
 
Efter babysimmet stressade vi jättemkt, för vi skulle åka och titta på en bil i Upplands Väsby. Alex ringer och säger att annonsen är borttagen från Blocket. Jag hade pratat med bilhandlaren på förmiddagen, och han sa att det var en till som visat intresse och tyckte vi skulle ringa innan vi åkte. Så ringde dit, och jaaa, den var såld. MEN, tydligen var det nå strul med den köparen, så han skulle återkomma om köpet inte går igenom. Hörde inget mer under kvällen sen, så antar att den såldes. Buuuuu! Jag sa till Alex på förmiddagen att vi skulle åkt på en gång, men han kunde väl inte komma ifrån jobbet typ. Och han erkände sen att vi boooorde åkt direkt, eh JA! Åååååh, är så irriterad! Bilen var väl förvisso lite dyr, men såå prisvärd! En 2015, extrautrustad å bla bla!
 
Åh, så besviken verkligen!
 
Men men.. Det kommer väl ut fler bilar.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0