Tidig start på dagen

Frank ville ta morgon redan vid 6 imorse. Så var bara å kliva upp. Han har ätit frukost, fått kläder, lekt lite, och jaa nu sover han igen. Vafan! Så nu när en annan väl vaknat till liv, och är fixad, då vill han sova igen. Jaja..
 
Jobbigt att vakna klockan 6!
 
Jag passar på att googla lite inredning. Vi har en ganska lång hall/korridor i lägenheten som är rätt svårmöblerad. Eller jag skulle vilja påstå att den inte går att möblera öht. Men skulle ändå vilja få det lite mer ombonat.
 
Vår långa hall/korridor.
 
Har fastnat för den klassiska Labyrinthyllan från Bruka Design (HÄR). Varför ska den vara så dyr?! Har hittat en billigare variant på en site som heter Lineahemma.se (HÄR). Den är dock hälften så stor, så kommer bli lite fluttig på den väggen jag tänkt.
 
Dyrt vs billigt.
 
Tänker nog även att jag vill ha en matta. Jag tycker mattor är svårt. Men en lång, korridorsmatta skulle nog ändå göra de lite mer ombonat. Tycker Rusta har väldigt fina mattor, till ett väldigt bra pris. Dock kan de kännas lite plastiga och billiga, så måste nog dit å klämma och känna lite.
 
Matta från Rusta, i mönstret Alladin (HÄR).
 
Nu ska jag passa på att rensa lite i min garderob. I eftermiddag ska vi till BVC för tand-info.
 
Ha en fin onsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0