Tvåa på bollen

Idag har vi varit på Hedin bil i Akalla och kikat på en Qashqai+2a. Den kändes inte klockren, så den blir det icke. Den är lite äldre än vi tänkt, drar lite mer då det är en kraftfullare motor och 4-hjulsdrift. Så den kändes inte rätt helt enkelt. Har dock kikat på en annan bil, en från 2016. Egentligen utanför vår budget, men den känns prisvärd. Och vi kommer då inte "behöva" byta bil igen om några år. Den drar betydligt mindre, årsskatten är låg, och vi behöver bara halvförsäkra den då det finns sk nybilsgaranti som täcker vagnsskada. Dock, även denna gången, är vi tvåa på bollen. "Jag hör av mig om köparen backar ur!". Suck..
 
Känns så surt om vi ska gå miste om två sjukt bra, och prisvärda bilar. Den har lixom inte ens legat ute länge. Hetsiga Stockholmare!
 
Andrea, Franks faster, var barnvakt medans vi var ute å flängde. Verkligen toppen att hon kan ställa upp ibland! Så tacksamt verkligen.
 
Alex drog iväg på fotboll för en stund sen. Jag å Frallan är solo i kväll. Blir nog lugnt för vår del. I morgon ska jag jobba igen.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0