Upp som en sol..

Frank vaknade på strålande humör idag. Vi startade dagen med ett Cirkelfys mamma-pass på Friskis. Lånade en IKEA Antilopstol som han fick sitta i, funkade jättebra! Lite sura miner, men det vägdes upp av att jag visste att han satt still iaf! Passet i sig kändes tungt. Stela ben från gårdagens långpromenad. Men det var kul! Vi fick testa på chins. Jo, tjena! Vi skulle hoppa upp och sen hålla kvar så länge som möjligt. Han väl knappt räkna till två innan jag åkte ner igen. Men man måste ju börja nånstans!
 
Stora killen!
 
Resten av dagen har mest varit kaos. Missnöjd bebis, trött morsa som sovit alldeles för dåligt på sistone. Ingen bra kombo. Vi har iaf hunnit med en liten kort prommis, åt lunch på Donken då jag inte kunde laga nåt hemma. Frank bjöd även på en praktvurpa, pang ner i golvet med bakhuvudet. Lilla skrutten! Han brukar lugna sig när vi går in i hans rum och sätter oss där en stund. Han verkar gilla sitt rum! Fick då den briljanta idén att flytta om möblerna lite. Så Kallax-hyllan fick byta plats med lilla fotöljen och bordet. Tycker väggen med moln kommer fram mer nu! Tanken är sen att hans säng ska stå där fotöljen och bordet står. Tror de kan bli bra!
 
Bättre eller sämre än innan?
 
Frank sover nu iaf, efter en halvtimmes gråt och skrik både från hans och min sida. Vilken topp-mamma man känner sig som då! Ska fixa lite härhemma, ikväll kommer Sofia & Babba på middag. Ska bli kul! Har tillochmed köpt mig några cider! Woho!
 
Hoppas ni får en fin fredagskväll. <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0