Vad hände med våren?

Efter passet i förmiddags tog vi de mest lugnt. Åt lite mat, duschade, kollade ut genom fönstret och det toksnöar! Vafan hände med våren?! Var rätt skönt väder när vi gick till och från Friskis, soligt men lite kyligt. Så jag och Frank tog en liten powernap, så himla gosigt. Han somnade först i sin säng, sen när han vaknade till satte vi oss i soffan och då somnade han om i min famn. Så himla mysigt!
 
Lilla gosfisen, med appen halvt inne. <3
 
Tog en promenad till Coop på eftermiddagen. Måste bli bättre på att äta mellanmål, så handlade massa gott till sånt. Kvarg, yoghurt, frysta bär, färdiga smoothiemixer, frukt osv. Så nu har jag lite å välja på. :) Och det är relativt nyttigt iaf!
 
Massa gott mellanmål.
 
Har ätit lite middag nu. Ska kika lite handboll på Tv och sen förhoppningsvis sova rätt tidigt. I morgon ska jag å Frallan in till stan. Ska lämna in mobilen på lagning, och sen möta upp min mamma. Så mysigt att hon kan komma över dagen å hälsa på. Snart börjar hon jobba igen, så då är de slut med sånt! Vi har väl inget speciellt planerat, ska förbi Kungsträdgården iaf och kika på träden som blommar. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0