Det dåliga samvetet

Blev en ganska stökig natt. Frank vaknade vid flera tillfällen. Blev lite påfyllning av alvedon och lite näsdroppar. Han sov väl från 3-7 sen iaf. Lilla hjärtat!
 
Idag mår han bättre, är pigg men fortfarande snorig. Tempen har gått ner till normalläge iaf! Jag själv mår dock piss. Känns som en tennisboll i halsen typ. Suck.. Jag sa igår att jag hellre är sjuk själv bara Frank slipper, det fick man ju äta upp!
 
Direkt kickar det dåliga samvetet in. Hade lagt in två extrapass på Friskis, ett i morgon och ett på söndag. Har lämnat vidare båda till vikariepoolen. Känns så surt om de skulle bli inställda! Är ändå rätt många som bokat in sig på passet, så jag håller verkligen tummarna för att de fixar sig!
 
Jag hoppas att vi snart är pigga allihopa härhemma. Det är rätt stökigt, Franks leksaker är överallt och hans rum behöver fixas i ordning och göras plats för allt nytt han fått. Men det får vänta. Alla planer för helgen är inställda, jag utgår ifrån att vi kommer vara sjuka några dagar. Så får det bli en trevlig överraskning istället.
 
Nu ska vi äta lite tacorester till lunch, och se nåt på TVn. Sen blir det till å vila igen.
 
Glömde visa helium-giraffen F fick av sin faster. Så ball! :D
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0