Feeling vs. hybris

När man får feeling/hybris.
 
Passövandet resulterade i platsbyte på två låtar, och en kasserad. Suttit och mixat om nu ikväll. Nu är jag väl 95% klar. Fick iaf nån form av feeling/hybris och slängde in två extrapass i nästa vecka. Behöver ha lite press på mig. Jag ber till träningsgudarna att smärtan i min höft släpper snart. :( Känns lite mer efter gårdagens och dagens jympande. Gör inte ont under passet, mer än vid löpning. Suck, så himla surt att gå runt och ha ont. :( Känns de inte bättre efter helgen får det bli en andra vända till nappis. Jag hoppas att friskvård/nappis-pengen på jobbet även gäller föräldralediga!
 
Om ni vill lyssna på vad för musik jag valt till passet hittar ni Spotify-listan HÄR.
Anonym
2017-08-11 @ 23:43:33

Hoppas smärtan släpper snart!

Svar: Tack, det går åt rätt håll! :)
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0