Helgen

Vi var bjudna på fest i lördags ute hos vänner i Vallentuna. F skulle få hänga hos farmor&farfar. Men jag var inte alls pepp på fest, fortfarande snorig å dan. Så det blev lite ändrade planer. Vi åkte dock ut till Vallentuna ändå, och hängde hemma hos svärisarna. Blev en vända till lekparken, och sen bjöds det på grillat kött och potatis. Och såklart glass till efterrätt. Så gott verkligen! Blev en lugn lördag mao. Inte för Frank dock, han käkade sand i lekparken och busade massor med farmor&farfar. :) De får en ny chans att barnvakta om två veckor istället. :)
 
Älskade lilla människa! <3
 
Idag har vi inte gjort så himla mkt. Tog en promenad till Stadium vid Blocks, lämnade tillbaka lite träningskläder jag beställt därifrån. Sen vidare till Kjell o Co för å köpa nån himla fläkt till pappa. Efter Franks middagslur gick vi till lekparken en sväng. Tycker inte det finns så mkt å göra här i området för en liten mini. Slutade med att han satt i sandlådan och käkade sand mest. Jaja, gunga är ju kul iaf!
 
Redo för häng i lekparken.
 
Såg sista avsnittet av Bron säsong 2 idag. Så spännande ju! Får se om vi kör säsong 3 nu direkt, eller om vi håller på den ett tag.
 
I morgon är det måndag igen. På fredag, 1/9, börjar jag jobba igen. Så vi ska verkligen försöka maxa de sista dagarna. Vi startar iaf med ett besök på Öppna förskolan vid Ängbykyrkan. Tisdag ska vi på ettårskontroll på BVC. Nu ska jag bädda ner mig och somna till nåt på TVn.
 
God natt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0