Lekparkshäng

Vi tog sovmorgon till 9 imorse. Välbehövligt då F hade svårt att somna igår. Han var helt otröstlig, och övertrött. Ingen bra kombo. Jag tror att han reagerat på den förska ananasen han fick smaka av mig. Jag vet ju själv att det kan svida som fan i munnen när man ätit några bitar, och bebisar är väl ännumer känsliga. Efter lite alvedon och krossad is i smaknappen somnade han iaf! Usch, aldrig kul när de gråter helt hysteriskt!
 
Vi begav oss iaf till stora lekparken vid Lötsjön sen efter frukost. Frank fick gunga lite och härja runt. Vi knallade hemåt sen strax efter 12.
 
Min stora lilla kille!
 
Nu har vi fått i oss lite lunch hela familjen. Frank sover, och jag å A sitter vid varsin dator och käkar kakor från igår. Är fint väder idag, så vi går nog ut en sväng till sen när F vaknat. Sen ikväll ska jag på ett jympapass, ska bli kul!
 
Hoppas ni alla får en fin tisdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0