Öroninflammation?

Under hela mammaledigheten har jag klarat mig undan att vara sjuk. Mkt beror säkert på att jag, för Franks skull, undvikit sjuka personer, stora folksamlingar osv. Så ja, jag är väl skyldig universum några sjukdagar. Idag har det satt sig i örat. Asså fysatan va ont det gör!! Efter lite googlande, läst på 1177 osv så blir det ett samtal till VC i morgon. Hade tänkt anvånda mig av Kry-appen, men tänker det är svårt att få örat undersökt via videosamtal? Så får hoppas att VC har några akuttider.


Frank är iaf pigg nu, tack å lov!

Har varit psykiskt väldigt påfrestande att vara sjuk. Har kännt en stor press på mig, säkert omedvetet. En sambo som är uttråkad, en son som varit ledsen för att han är sjuk. Samtidigt som det enda jag vill är att bli lännad ifred. Har inte kunnat slappna av. Alex har varit helt underbar med Frank.

Men det var ju inte såhär sista veckorna av ledigheten skulle bli!

Idol har startat ikväll. Älskar att Bagge är tillbaka! <3. Sen börjar även en ny säsong av GWs mord. Bästa!

Jag hoppas iaf att jag får sova inatt. Gör pissmegaduperont så fort jag lägger mig ner dock. Så får sova sittandes typ.

Asså gnäll, gnäll, jag orkar inte!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0