Snorigt

Frank är snorig och har lite förhöjd kroppstemp. Så dagens 1-årskontroll blev inställd. Dumt å ge vaccin när man redan har en infektion i kroppen. Hoppas bara de inte dröjer allt för länge innan vi kan få en ny tid. Så tråkigt när han är hängig. Han är iofs rätt pigg ändå, men det vänder fort. Har lagt honom inne hos sig nu igen, tror nog han somnade på stört! I morgon har vi återbesök på Solna BUMM för hans mage, och så hade vi tänkt fixa pass till F å. Men de har vi ställt in också, för säkerhetens skull.
 
Jag känner mig också lite hängig. Är rätt trött i kroppen efter gårdagens jympapass, så blir vila från träning idag. Ska strax bege mig in mot Kungsholmen, har tid på gynmottagningen. Sen vid kl 14 har jag tid hos naprapaten. Smärtan i höften vill inte riktigt ge med sig. Så jag hoppas att hon kan behandla lite mer helt enkelt.
 
Hoppas ni får en fin onsdag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0