Those summerdays

Blev en förmiddag på Ängbybadet. Årets hittills varmaste dag bjöds vi på idag, det kunde vi ju inte låta gå till spillo! Hade aldrig varit på Änbybadet tidigare. Jättefint verkligen. Vi var där vid 9.30, så vi var typ först på plats. Tog plats vid stranden vid gungorna. Frank kröp runt i vattenbrynet, lekte med vasstrån, stal hink&spade från andra kids och käkade lite sand. Han hade rätt gött med andra ord!
 
Här trivs vi!
 
Åh du underbara sommar.
 
Får lite panik över att tiden bara går. Jag skulle vilja frysa denna månaden ett tag. Ett bra jävla tag. Försöker att njuta till fullo, mina sista dagar på ledigheten. Usch, kommer bli tungt i höst.
 
Men det tar vi då!
 
Tog en kvällspromenad i afton. Stannade till i Lönnebergaparken och gungade lite. Så magiskt att höra Franks bubblande skratt, måste verkligen kittla i magen när han gungar! Min fina lilla pojke!
 
Mina fina pojkar. <3
 
Borde gått och lagt mig för längesen, men fastnade vid datorn. Blir lätt så. I morgon ska vi ha 1-årskalas för F med närmaste familjen. Ska bli kul! Men är lite å rodda med, därför borde jag sova. Ah, det löser sig alltid!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0