Annandag jul

Sitter i bilen påväg hem från Västerås. Idag har vi firat jul med min familj å släkt. Ätit god mat och kidsen har härjat runt. Frank fick massa fina klappar. Vi vuxna hade dragit lott om vem vi skulle köpa till. Jag fick mormor, köpte en Ernst-lykta till henne. Pappa köpte till mig, fick sk. pissetofflor. Får visa bild på dom sen! :) Tror alla blev nöjda å glada med sina julklappar!

(null)
Till bords!

Ikväll blir det bara lugnt hemma, glad att vi kom iväg i hyffsad tid. Är dock rätt trökigt bilkörarväder, spöregn och runt nollan. Vi är lite oense om vad TVn ska visa ikväll. Jag röstar för En man som heter Ove, å Alex vill se hockeyn. Vi får kika i varsitt rum om inte annat!

I morgon väntar jobb igen. Jag har dock tappat rösten, så får se hur det går!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0