Den nya Liberoklubben

- Inlägg i samarbete med Libero -
 
När jag blev gravid fick jag tipset om att gå med i Liberoklubben, därför tänkte jag göra samma sak nu. Tipsa Er om att gå med! Ett medlemsskap kostar ingenting, och väntar du dessutom tillökning får du deras Startbox utan kostnad. Vill minnas att den boxen vi fick var väldigt uppskattad härhemma!
 
Libero re-lanserade sin klubb i mars. Ny finns det massa nya funktioner, bland annat en familjeprofil där man kan dela med sig om barnets framsteg i text och bild med nära och kära.
 
Libero har även en app knuten till klubben. En funktion där som jag gillar är att man kan få information om barnets utveckling månad för månad. Ganska skönt att kunna läsa om alla knasigheter som Frank har för sig, att det faktiskt är helt normalt! Under min graviditet kunde jag istället följa bebisens utveckling i magen. För en sådan som mig, som gillar att ha koll, var det super verkligen!

(null)
Tycker verkligen det brukar stämma!
 
Poängshoppen finns såklart kvar! Varje paket blöjor man köper följer det med en kod, som man enkelt registrerar i poängshoppen. Poängen kan man sedan "handla" för, ett stort plus är att man kan använda sina poäng för att skänka pengar till Rädda barnen. Så hittar man inget man gillar, kan man alltid donera en slant istället!

(null)
Dags att använda lite poäng kanske?
 
Så vill ni gå med i Liberoklubben registrerar ni er enkelt HÄR.
 
- Inlägg i samarbete med Libero -




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0