Jobb & julmarknad

Helgen börjar lida mot sitt slut. Jobbade i lördags. Full rulle på akuten, en hel del spännnade fall minsann.

Efter jobbet mötte jag upp mamma på stationen i Sundbyberg. Hon kom med tåget från Västerås. Tog en taxi hem till oss, då hon släpade på en gigantisk resväska. På kvällen lagade vi lite god mat, och såg Spåret från i fredags. Kul att de besökte min gamla hemstad, Kalmar. Drog på 8an på den resan! Totalt skrapade jag ihop 40poäng, inte illa!

(null)

Idag tog vi en lugn morgon. Kom utanför dörren strax innan 11. Kikade på julmarknaden inne i Marabouparken och den inne i Sumpan. Åt lunch på Phils, såå gott! Sen knallade vi hemåt igen.

(null)
Vår lilla busunge!

Eftermiddagen och kvällen har gått åt till att packa. I morgon far vi på äventyr, ska bli så skönt att åka iväg en sväng. Har bäddat ner oss, klockan ringer 03.30 i morgon. Kikar handbollen med ett halvt öga, känns ju rätt avgjort.

Sov så gott mina vänner!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0