När man inte kan sova

Såg på en video på YouTube där vederbörande gjorde mensas web-IQtest. Har gjort det testet förut, för läänge sen, men tänkte det skulle vara kul å göra’t igen. Fick ta-mig-sjutton alla rätt! Testet går ju ut på att man ska välja symbolen som saknas. Man ska se ett mönster helt enkelt.

(null)
Exempel på hur det kan se ut.

Kul ändå att man blivit bättre lixom. Jag har ju som sagt gjort testet förut, men jag har ju aldrig fått veta vilka jag haft rätt/fel på, aldrig sett något facit. Och det är ingen som sagt till mig hur jag ska tänka på de svåraste (märker ni hur jag försvarar mitt resultat?!).

Detta test säger väl eg ingenting. Eller jo, klart de gör, men det betyder ju ingenting. Jag kommer inte direkt göra en ansökan till Mensa. Eller ska jag? Får man nån gräddfil i livet av att vara med i Mensa?

(null)
Ändå rätt kul ju!

Ja, lite sånt pysslar jag med när jag inte kan somna!

Nu ska jag äta lite frulle. Pojkarna sover fortfarande, efter att ha varit uppe å röjt mellan 4-6. Så de får sova ut en stund till!
Elin Kungsman
2017-12-18 @ 18:47:27
URL: http://elinkungsman.blogg.se/

Haha vågar inte göra testet då hamnar jag väl längst ner på skalan och börjar grina!😂.

Svar: Haha 😅🤣
malin.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0