Tappat rösten

Har varit riktigt jobbigt att jobba med en röst som försvunnit. Borde vara tyst och låta stämbanden vila, men svårt på jobbet att få något gjort utan att behöva prata.

Var på keratokonusmottagningen idag. Fullt upp hela dagen.

Kom hem till en tom lgh sen. Alex å Frank var iväg på kalas hos Alex ena syster. Var rätt skönt att vara själv. I typ 15min. Sen längtade jag massor efter mina pojkar! <3 De kom hem vid 20, nattade Frank typ direkt, han var himla trött.

I morgon är de fredag igen. Tänkte ev åka och kika på en surfplatta till Frank. Skönt om han kan ha en egen att pilla på. Blir en enklare mindre variant skulle jag tro. Han behöver ju inget avancerat.

Annars väntar en lugn helg. Nyårsafton på söndag. Galet att året lider mot sitt slut!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0