Uppesittarkväll

Årets längsta dag (baserat på den längtan efter julafton som man kände som barn!) börjar lida mot sitt slut. Vi har haft uppesittarkväll här hos oss med goda vänner, mat/snacks å såklart BingoLotto på TVn. Vi hade totalt 8 lotter, vann på 1! Så jävla ovärt! 100:- ska vi nu dela på 4 pers! Undra vad jag ska hitta på för mina 25:-?

(null)
Det är ju spänningen man vill åt!

Dinah, Johan å Stellan for hem för en stund sen. Vi har stökat undan lite disk å tvätt. Ska strax bädda ner oss tror jag. Eller först ska jag fixa mitt nagellack som flagat sönder. Så trist, måste varit ett gammalt å dåligt lack jag rotat fram.

(null)
Not so nice!

Känns helt galet att det är julafton i morgon. <3 Hoppas på en fin och mysig dag för lille Frank. I år firar vi aftonen hos svärisarna i Vallentuna. Tror det blir mysigt! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0