Alla hjärtans tisdag

Jag och F startade dagen med att hålla jympapass på Friskis. Eller, F gick på promenad med en av värdarna medans jag jympade. Så himla nice att man får barnvakt när man leder, det hade verkligen inte gått annars! Så då får man ju passa på att kötta satan, när man kan träna utan att bli störd. Så röd som en tomat lämnade vi F&S sen. Pinsam grej hände under passet. Jag körde musiken från telefonen, då min ipod lagt av. Glömde sätta på Flygplansläge, och såklart ringer det mitt under uppvärmningen. Oooops! Äh, var ju bara å köra på sen. Men kommer aldrig glömma det igen! :D
 
Efter lunch tog vi en liten promenad i det underbara vårvädret. F sover inte alls likamkt under våra promenader längre, så sittdelen är super nu verkligen! Det går ju att fälla ryggstödet till nästan plant liggläge när han väl somnar, å han sover gott då!
Verkligen vårkänslor i Stockholm idag!
 
När A kom hem firade vi Alla <3 dag litegrann. Han hade köpt två superfina rosor, en till mig och en till F. Älskade fina du! Är så stolt över det vi har i vår lilla familj!
 
Så himla vacker ros!
 
A lagade kött, potatis och sås, till efterrätt hade jag gjort en blåbärspaj. Den avnjöts till nya favvoserien, Bonusfamiljen. F var lite ledsen nu under kvällen, är väl sån kvällsoro antar jag. Han sover nu iaf, och hoppas natten blir bra! Både han och jag kan behöva lite sovmorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0