Jobbe!

Min helg har bestått av jobb. 10-18 både lördag och söndag. Var en del å göra, så dagarna gick hyffsat fort ändå. Hade en del kluriga patienter, kul när de inte bara är standard -1,00-patienter lixom. Passade även på att prova lite bågar, man blir ju lite sugen på nya glasögon! Även fast jag jobbar så lite så får jag personalrabatt. Så kanske slår till på ett par till våren?
 
Älskar att provglasen är roooosa!
 
Kanske dessa från Efva Attling?
 
Igårkväll kollade vi på Mellon. Sjukt att Owe gick till final, å inte The Fooo (eller FO&O, eller vad dom nu heter?!). Tyckte startfältet var sådär igår. Gillade Jasmine Karas låt, synd att den inte gick vidare!
 
Nu ska jag äta korvstroga som A slängt ihop, älskar hans mat! Sen blir det å sova tidigt, är trööööött! Nästa vecka är fullspäckad, som vanligt, med bland annat läkarbesök för F och Underbara Baby-mässa. :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

malin.

Bättre, sämre eller lika?

RSS 2.0